![.](/sites/default/files/styles/news_node/public/node.news.field_image/2024-07/gospodarka_odpadami.png?itok=m9tSd0_y)
Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 5a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399), Burmistrz Obornik Śląskich informuje, iż przystępuje do kontroli przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Oborniki Śląskie w zakresie posiadania przez nich aktualnych umów na odbiór odpadów komunalnych.
Przypominamy, iż zgodnie z art. 6 ust.2 w/w ustawy właściciele nieruchomości niezamieszkałych są zobowiązani do udokumentowania w formie umowy korzystania z usług wykonywanych przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne zarówno zmieszane jak i selektywnie zebrane, wpisanego do rejestru działalności regulowanej, przez okazanie takich umów i dowodów uiszczenia opłat za te usługi.
W związku z powyższym właściciele nieruchomości niezamieszkałych, w ramach prowadzonej kontroli, są zobowiązani do dostarczenia kopii zawartej umowy z podmiotem odbierającym odpady komunalne oraz dowodów uiszczenia opłat za ostatnie półrocze 2024 roku, w terminie do dnia 31 lipca 2024 r.
Dokumenty można dostarczyć:
- osobiście do punktu podawczego lub sekretariatu Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich
- przesłać platformą e-Puap
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie
- przesłać skan dokumentów pocztą elektroniczną na adres: odpady@oborniki-slaskie.pl.