Informacja dla właścicieli szamb i przydomowych oczyszczalni ścieków
Szanowni Mieszkańcy
Zgodnie z art. 5 1 pkt 2, 3a i 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022, poz. 2519 ze zmianami) właściciel nieruchomości zobowiązany jest utrzymywać czystość i porządek poprzez gromadzenie nieczystości ciekłych w zbiorniku bezodpływowym lub w przydomowej oczyszczalni ścieków, które spełniają wymagania określone w przepisach odrębnych.
Prosimy Państwa o współpracę, wypełnienie wypełnionej tabeli i udostępnienie do wglądu niezbędnych dokumentów będących przedmiotem kontroli , tj. w szczególności:
• rachunków, faktur VAT, paragonów za opróżnianie zbiornika bezodpływowego (szamba) lub osadnika przydomowej oczyszczalni ścieków, potwierdzających częstotliwość i ilość odebranych nieczystości ciekłych za okres od grudnia 2022 r. do grudnia 2023 r
rachunków, faktur VAT, paragonów za opróżnianie zbiornika bezodpływowego (szamba) lub osadnika przydomowej oczyszczalni ścieków, potwierdzających częstotliwość i ilość odebranych nieczystości ciekłych za okres od grudnia 2022 r. do grudnia 2023 r
• faktur za zużycie wody za okres od grudnia 2022 r. do grudnia 2023 r.
• umowy z firmą asenizacyjną na ww. usługi (opcjonalnie).
Prosimy o dostarczanie kopii dokumentów:
• bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich- sekretariat lub pokój nr 7 w godzinach pracy tj. : w poniedziałek, wtorek, czwartek 7:30- 15:30, w środę 7:30-17:00; w piątek 7:30- 14:00,
• za pomocą operatora pocztowego , na adres : Urząd Miejski Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Obornik Śląskie,
• drogą elektroniczną na adres e- mail: ruszkowski@oborniki-slaskie.pl
W celu realizacji tego obowiązku każdego roku będzie opracowywany plan kontroli, który będzie udostępniony na stronie Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich wraz z opisem sposobu realizacji takich kontroli.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 71 310-35-19 wew. 434 lub na adres e- mail: ruszkowski@oborniki-slaskie.pl