Chcesz ograniczyć wizyty w Urzędach? Przekaż dane do RDK

Chcesz ograniczyć do minimum wizyty w Urzędzie? Przekaż swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych (RDK). Dzięki temu urzędnik zamiast wysyłać pismo będzie mógł skontaktować się z Państwem lub wysłać maila. Dzięki zapisaniu się do RDK dostaniesz powiadomienie o np.:

- dokumentach gotowych do odbioru; 

- rozpatrzeniu złożonych wniosków;

- zbliżającym się terminem utraty ważności dowodu osobistego;

- potrzebie uzupełnienia dokumentów;

Jak dołączyć do RDK? to proste! Można to zrobić na 2 sposoby.

1. W Urzędzie  (wypełnij dostępny formularz, a jeśli masz pytania zapytaj Urzędnika)

2. Przez internet (Wejdz na : gov.pl i wybierz usługę Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (RDK)