Wsparcie dla osób prowadzących działalność gospodarczą – złożyliśmy kolejny wniosek o dofinansowanie | Oficjalny serwis Gminy Oborniki Śląskie

Oborniki Śląskie, Poland

Wsparcie dla osób prowadzących działalność gospodarczą – złożyliśmy kolejny wniosek o dofinansowanie

Burmistrz Miasta i Gminy Oborniki Śląskie Arkadiusz Poprawa w dniu 26 lutego 2016 roku wspólnie z przedstawicielami Gminy Prusice, Gminy Wołów, Gminy Wisznia Mała i Gminy Milicz podpisał partnerski wniosek o dofinansowanie projektu pn. „Rozwój usług administracyjnych w 5 JST województwa dolnośląskiego istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej” do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, obejmujący podatki i opłaty lokalne oraz zarządzanie nieruchomościami w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój, działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne. Całkowita wartość partnerskiego projektu to 1 mln zł, z czego wnioskowane dofinansowanie to 842 800,00 zł.

Gmina Prusice będzie Liderem Projektu. Jest to kolejny już projekt który będziemy chcieli realizować wspólnie z Prusicami i Gminą Wołów. W ramach perspektywy unijnej 2007-2013 zrealizowała projekt z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. „Rozwój e-urzędów w 8 JST województwa dolnośląskiego” wspólnie z Gminą Wołów, z Gminą Oborniki Śląskie, z Gminą Zawonia, z Gminą Wisznia Mała, z Gminą Dobroszyce, z Gminą Prochowice, z Powiatem Trzebnickim oraz Firmą Maculewicz Consulting z Pruszkowa. W ramach wcześniejszego projektu JST zmodernizowały lub wprowadziły Elektroniczne Obiegi Dokumentów, powstały nowe e-usługi dla Mieszkańców 8 JST województwa dolnośląskiego, a także powstały Punkty Potwierdzania Profili Zaufanych oraz pracownicy 8 JST podnieśli swoje kompetencje.

 Projekt pn. „Rozwój usług administracyjnych w 5 JST województwa dolnośląskiego istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej”  został przygotowany w odpowiedzi na konkurs dla JST posiadających wyższy poziom rozwoju instytucjonalnego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój, Oś Priorytetowa  II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

- Celem głównym złożonego projektu jest poprawa efektywności świadczenia usług administracji publicznej w 5 Jednostkach Samorządu Terytorialnego województwa dolnośląskiego istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej poprzez wdrożenie i modernizację systemów elektronicznej obsługi podatkowej (EOP) oraz elektronicznego zarządzania nieruchomościami (EZN), wzrost kwalifikacji u 61 pracowników samorządowych oraz wdrożenie systemu zarządzania ISO 9001:2008 w jednej JST do końca 09.2017.

Wniosek partnerski w dniu 26 lutego 2016 roku został złożony elektronicznie i wysłany do MSWiA. Wyniki i listę dofinansowanych projektów poznamy na przełomie lipca/sierpnia 2016 roku.

(Na podstawie tekstu Doroty Leń Koordynator Projektu)

Dominika Łasica

 

Polecane

Obchody Święta Konstytucji 3 Maja

Zaproszenie na Święto Konstytucji 3 Maja

24-04-2025
ogłoszenie o pracę

Pracuj w Wydziale Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami

24-04-2025
Nowy dyrektorzy szkół podstawowych

Zmiany na stanowiskach dyrektorów szkół 

24-04-2025
deratyzacja

Nie zapomnij o deratyzacji

24-04-2025
2 maja - GPSZOK będzie nieczynny

2 maja - GPSZOK będzie nieczynny

23-04-2025