Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych

Burmistrz Obornik Śląskich ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych w Zespole Zamówień Publicznych

 

1. Wymagania  niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość finansów publicznych, znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów

dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego, znajomość ustawy o samorządzie gminnym, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa cywilnego i karnego, znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości budżetowej, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
i aktów wykonawczych,

  • min. roczne doświadczenie w pracy w dziale zamówień publicznych,
  • biegła znajomość programów Word, Excel, 
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz prawo korzystania z pełni praw publicznych,  
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,
  • obywatelstwo polskie.

2. Wymagania  dodatkowe:

  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, pracy w zespole.

 3. Zakres  zadań  ogólny:

a)      prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zakupów do 130 000 zł netto, zgodnie z obowiązującymi w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śl. procedurami,
a w szczególności:

  • prowadzenie rozeznania rynku,
  • nadawanie właściwego biegu sprawom wpływającym do realizacji,
  • wydawanie właściwych druków,
  • rejestrowanie rozpoczętych postępowań,
  • wypełnianie obowiązujących druków,
  • instruowanie osób dokonujących zakupów o obowiązujących procedurach,
  • pomoc osobom dokonującym zakupów,
  • kontrola na zlecenie Burmistrza prawidłowości prowadzenia postępowań w jednostkach organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie.
  • prowadzenie dokumentacji zakupów do 130 000 zł netto
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych przeprowadzanych
    w Urzędzie,
  • udział w pracach komisji przetargowych,
  • protokołowanie postępowań przetargowych,
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
  • przygotowywanie pism do oferentów,
  • przygotowywanie umów.

b)      prowadzenie dokumentacji postępowań przetargowych powyżej 130 000 zł netto:

  • prowadzenie rozeznania rynku w celu ustalenia wartości szacunkowej zamówienia,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych przeprowadzanych
    w Urzędzie,
  • udział w pracach komisji przetargowych,
  • protokołowanie postępowań przetargowych,
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
  • przygotowywanie pism do wykonawców,
  • przygotowywanie umów,
  • uczestniczenie przy odbiorze przedmiotu zamówienia,
  • przygotowywanie referencji dla wykonawców,
  • zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych,
  • przygotowywanie i zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań.

4. Warunki pracy:

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym w budynku dwupiętrowym – bez windy,
  • praca administracyjno-biurowa, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
  • wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych we wrześniu 2022 r., jest niższy niż  6%.

5. Wymagane  dokumenty  i  oświadczenia:

  • list motywacyjny,  ( poświadczony własnoręcznym podpisem kandydata),
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dyplomów  poświadczających  wykształcenie (dyplomy, świadectwa ukończenia szkoły),
  • kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • kserokopie  świadectw  pracy  potwierdzające  doświadczenie  zawodowe,
  • oświadczenie, że  kandydat  nie  był  skazany  prawomocnym  wyrokiem  sądu za  przestępstwa ścigane z oskarżenia  publicznego, lub umyślne  przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie  kandydata  o  posiadaniu  pełnej  zdolności  do  czynności  prawnych  oraz korzystania  z  pełni  praw  publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.   

6. Termin  i  miejsce  składania  dokumentów:

 Urząd  Miejski  w  Obornikach  Śląskich  ul. Trzebnickiej 1  (55-120  Oborniki  Śl.)

 w  punkcie  obsługi  interesanta  w  terminie  do  dnia 28.10.2022r. z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko do Zespołu zamówień publicznych.”

 

  BURMISTRZ

 Obornik Śląskich

  Arkadiusz Poprawa

Oborniki Śląskie, 13 października 2022 r.