Nowe zasady obsługi klienta w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich obowiązujące od 29 marca 2021 r.

Szanowni Mieszkańcy!

Mając na uwadze dynamicznie rozwijającą się sytuację związaną z zagrożeniem COVID-19, dużą ilością zachorowań oraz blisko 60% absencją pracowników Urzędu, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Mieszkańców informujemy, że od dnia 29 marca 2021 roku do odwołania Urząd Miejski w Obornikach Śląskich będzie nieczynny dla bezpośredniej obsługi interesantów.

Kontakt z pracownikami Urzędu będzie możliwy:

- drogą telefoniczną tel. 71 310 35 19,

- za pośrednictwem poczty elektronicznej oborniki@oborniki-slaskie.pl,

- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP /GMINA_OBORNIKI_SL/Skrytka,

fax 71 310-22-95.

Numery telefonów i adresy dostępne są również na stronie internetowej: www.oborniki-slaskie.pl.
Interesanci będą przyjmowani jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. odbiór dowodów osobistych, aktów zgonu), po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty z pracownikiem (tel. 71 310 35 19 wew. 432 – akty zgonu, 71 310 29 26 - dowody).

Wszelkie pisma, wnioski, podania, deklaracje należy składać w miarę możliwości za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP. Jednocześnie informujemy, że przy wejściu do budynku głównego Urzędu Miejskiego przy ul. Trzebnickiej 1 zamontowana jest SKRZYNKA PODAWCZA, do której należy wrzucać powyższe dokumenty. Weryfikacja złożonych dokumentów nastąpi po ich złożeniu, a klienci będą informowani drogą telefoniczną lub elektroniczną o konieczności ich uzupełnienia.

W związku z powyższym – na dokumentach prosimy podawać nr telefonów i adresy e-mail.

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o zrozumienie zaistniałej sytuacji.