Od środy, 27 maja br., zmieniają się reguły bezpośredniej obsługi mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich. Wiele spraw będzie można załatwić osobiście, ale pod pewnymi rygorami, uzasadnionymi ciągle występującym zagrożeniem epidemicznym.
Interesanci, którzy z uzasadnionej przyczyny nie mogą załatwić sprawy zdalnie proszeni są o kontakt telefoniczny w celu umówienia terminu wizyty w Urzędzie. Osoby zgłaszające się do Urzędu Miejskiego proszeni są o kierowanie się do Punktu Obsługi Interesanta znajdującego się na parterze budynku przy ul. Trzebnickiej 1, stosowanie się do zaleceń pracowników oraz wywieszonych komunikatów.
W trakcie wizyty w urzędzie konieczne jest zastosowanie się do zasad bezpieczeństwa dotyczących zachowania min. 2 m odległości od innych osób, zakrycie nosa i ust oraz obowiązkowa dezynfekcja rąk. Osoby, które przybędą do Urzędu bez umówionego terminu będą poproszone o oczekiwanie na zewnątrz budynku, do momentu możliwego przyjęcia przez pracownika.
Spotkania z burmistrzem będą się odbywały w każdą środę, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym za pośrednictwem sekretariatu
Przypominamy, iż nadal można załatwiać sprawy za pośrednictwem platformy e-PUAP lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: oborniki@oborniki-slaskie.pl oraz wrzucając korespondencję do skrzynek znajdujących się przy wejściu do Urzędu Miejskiego.
Urząd Miejski
tel. 71 310 35 19
fax 71 310 22 95
ESP EPUAP: /GMINA_OBORNIKI_SL/SkrytkaESP